Contact
 

Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij BBQthuisbezorgd doe je eenvoudig door onderstaande stappen te volgen:

Via de menubalk bovenaan de pagina kun je ons aanbod in de verschillende rubrieken raadplegen. Heb je je keuze gemaakt dan kun je het product of producten via de bestelbutton in het winkelmandje plaatsen. 

Als je vervolgens klikt op de button “Bekijk winkelwagen” krijg je een overzicht van hetgeen je in het winkelmandje hebt geplaatst. 

Door te klikken op de button “Doorgaan met bestellen” kom je op een pagina om jouw adresgegevens en gewenste bezorgdatum in te vullen. Na het invullen van alle gegevens klik je onderaan op de button “Ga naar stap 2”. 

Kies hier je gewenste betaalmethode en klik vervolgens op de button “Ga naar stap 3”. 

Bij stap 3 kun je jouw bestelling controleren, waar nodig aanpassen en definitief maken door het aanvinken dat je instemt met onze algemene- en privacyvoorwaarden en vervolgens te klikken op de button “Ga door naar betaling”. 

Nu kom je op een pagina waar de gewenste betaalmethode is geselecteerd. Als de betaling is voldaan krijg je op het scherm de boodschap “Bedankt voor je bestelling bij BBQthuisbezorgd”. 

Vrijwel gelijk hierna krijg je een reserveringsbevestiging van ons op het e-mailadres wat je eerder hebt ingevuld en dat is tevens de bevestiging dat alles bij ons goed door is gekomen in het systeem en dan gaan wij voor jou aan de slag. 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 

LET OP: Heb je een voucher te verzilveren van een veilsite? Klik vanuit jouw gewonnen veiling op de link “reserveren” of start vanuit de link die is vermeld op jouw waardebon. Vervolgens doorloop je dezelfde stappen als beschreven in bovengenoemd bestelproces.

Hoe leveren jullie de bestelling af?

Je bestelling verpakken wij in een EPS koelbox om de kwaliteit van de producten te waarborgen. Afhankelijk van de inhoud van de box zullen wij al dan niet icepacks toevoegen. EPS, beter bekend als 'piepschuim', heeft een enorme isolerende werking. Deze werkwijze maakt dat we een 'reizende koelkast' creëren die ervoor zorgt dat de producten gekoeld blijven gedurende het transport en zelfs daarna nog. Je kunt je producten dus in deze EPS bewaren tot aan gebruik. De EPS kist en eventuele meegeleverde icepacks mag je zelfs houden!

Wie verzorgt de bezorging?

Het transport wordt verzorgd door Trunkrs. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoeren van food.

Wat zijn de bezorgtijden?

Onze transporteur bezorgt jouw bestelling tussen 17.00 en 22.30 uur. ’s Morgens pakken wij je bestelling in en in de avond wordt het geleverd. Een dag voor levering ontvang je een e-mail van ons met verdere informatie over de bezorging. Op de bezorgdag zelf om uiterlijk 14.30 uur ontvang je een e-mail van Trunkrs met informatie over de bezorging.

Trunkrs is te bereiken via de chat (https://www.trunkrs.nl/contact-shipment).

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen door heel Nederland (met uitzondering van de Wadden) en een groot gedeelte van België. Wil je weten of wij ook op jouw adres leveren in België? Klik dan hier.

Trunkrs bezorgt van dinsdag t/m vrijdag.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Je kunt op elk moment bij ons bestellen. Wanneer je vóór 12.00 uur bestelt kunnen wij het de andere dag al bij je leveren. Uiteraard rekening houdend met de bezorgdagen van de transporteur.

Welke bezorgdatums kan ik kiezen?

Tijdens het bestelproces kan je de gewenste datum via een kalender aanvinken. Wil je nu alvast bestellen voor over drie maanden? Ook dat is mogelijk! Je kunt tot een jaar vooruitbestellen en jouw gewenste bezorgdatum kiezen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanuit onze webshop rekenen wij € 9,95 aan verpakkings- en bezorgkosten.

Voor een aankoop van onze producten die via een veilsite worden aangeboden gelden afwijkende voorwaarden en condities welke terug te vinden zijn binnen de betreffende veiling.

 

 

Product
Je hebt zojuist dit product in je winkelwagen geplaatst.
Je hebt nu 0 producten in je winkelwagen.