Veel gestelde vragen

  • Hoe leveren jullie de bestelling af?
    Je bestelling verpakken wij in een EPS koelbox om de kwaliteit van de producten te waarborgen. Afhankelijk van de inhoud van de box zullen wij al dan niet icepacks toevoegen. EPS, beter bekend als 'piepschuim', heeft een enorme isolerende werking. Deze werkwijze maakt dat we een 'reizende koelkast' creëren die ervoor zorgt dat de producten gekoeld blijven gedurende het transport en zelfs daarna nog. Je kunt je producten dus in deze EPS bewaren tot aan gebruik. De EPS kist en eventuele meegeleverde icepacks mag je zelfs houden!
  • Wat doen jullie aan duurzaamheid?
    Niet alleen vanwege de hoog isolerende werking van ons verpakkingsmateriaal hebben wij gekozen voor EPS oftewel Airpop ® maar ook vanuit duurzaamheidsoogpunt. In onze bedrijfsvoering hebben wij duurzaamheid namelijk hoog in het vaandel staan. Wij zien het als een vanzelfsprekendheid dat bij alles wat wij doen onze omgeving zo schoon en veilig mogelijk blijft. Niet alleen voor ons maar ook voor onze toekomstige generaties.  Gelukkig hebben wij een producent gevonden die hier precies hetzelfde over denkt. Waarom? Hierbij een korte uitleg: Het bijzondere van Airpop ® (EPS) is dat dit tijdens de productiefase tot 60 maal vergroot kan worden, het materiaal bestaat dan uiteindelijk voor 98% uit lucht. Airpop ® (EPS) is hierdoor een uiterst spaarzaam product met een hoog isolerende werking. Airpop ® (EPS) is volledig te recyclen. Dat gebeurt op steeds grotere schaal. Zo kunnen burgers nu al in veel gemeenten Airpop ® (EPS) aanbieden bij de milieustraat. Ook het bedrijfsleven zamelt steeds meer Airpop ® (EPS) in. Het wordt dan hergebruikt in nieuwe Airpop ® (EPS) producten. Het ingezameld verpakkingsmateriaal wordt doorgaans gemalen en gezeefd waarna de Airpop ® (EPS) parels opnieuw worden bijgemengd met virgin (nieuw) Airpop ® (EPS). Vaak worden de losse teruggewonnen parels ook direct gebruikt als vulling. Bijvoorbeeld voor zitzakken of als grondverbeteraar. Een andere manier is dat het ingezamelde Airpop ® (EPS) geperst wordt tot blokken. Dan wordt het materiaal voor 100 procent hergebruikt maar niet meer als Airpop ® (EPS). De samengeperste polystyreen wordt in de kunststof industrie bijvoorbeeld verwerkt tot allerlei harde kunststof vormdelen.
  • Wie verzorgt de bezorging?

    Bezorging in Nederland

    Het transport in Nederland wordt gedaan door Trunkrs. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoeren van food.

    Bezorging in België

    Afhankelijk van de postcode van levering wordt het transport verzorgd door Trunkrs of Packs.nl. Als je bij het ingeven van jouw adresgegevens begint met het invullen van de postcode, zal duidelijk zijn wie het pakket bij je zal gaan bezorgen.

  • Wat zijn de bezorgtijden?

    Bezorging in Nederland

    Onze transporteur bezorgt jouw bestelling tussen 17.00 en 22.30 uur. ’s Morgens pakken wij je bestelling in en in de avond wordt het geleverd. Een dag voor levering ontvang je een e-mail van ons met verdere informatie over de bezorging. Op de bezorgdag zelf om uiterlijk 14.30 uur ontvang je een e-mail van Trunkrs met informatie over de bezorging.

    Mocht je onverwachts de deur uit moeten, dan kun je via Trunkrs snel en simpel jouw adres nog aanpassen.

    Hoe je dit doet, dat staat in de mail die zij jou op de bezorgdag sturen. 

    Trunkrs is te bereiken via de chat (https://www.trunkrs.nl/contact-shipment). Wil je liever telefonisch contact? Dat kan uiteraard ook. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer (085) 019 2505. 

    Dit nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 22:30 uur. 

    Bezorging in België

    Bezorging door Trunkrs

    Wordt de levering verzorgd door  Trunkrs dan geldt de informatie die is omschreven onder het kopje “Bezorging in Nederland”.

    Bezorging door Packs.nl (onderdeel van “The Swap Group”) 

    Wordt de levering verzorgd door Packs.nl dan zal de transporteur jouw bestelling bezorgen tussen 08.00 en 22.00. 

    Een dag voor levering ontvang je een e-mail met alle informatie inclusief Track & Trace code zodat je jouw bestelling kunt volgen en weet hoe laat je de bezorger kunt verwachten. Heb je vragen? Je kunt contact opnemen met The Swap Group via e-mail brussels@theswapgroup.com of via telefoonnummer 027-202020 .

  • Jullie bezorgen een dag van tevoren; waarom is dit?
    Wij bezorgen jouw bestelling inderdaad een dag voor jouw geplande BBQ. Dit betekent namelijk dat je geen onnodige stress hebt over een tijdige levering wanneer je bijvoorbeeld al om 17.30 uur wilt starten met de BBQ maar het pakket pas om 19.00 bezorgd wordt.
  • Komen jullie ook terug om spullen weer op te halen?
    Nee, wij leveren slechts af zodat je niet nog eens thuis moet blijven om spullen op te laten halen. De EPS koelbox met eventuele icepacks mag je houden en kan je zelf hergebruiken.
  • Welke datum geef ik door voor de bezorging?
    Om het eenvoudig te houden kies je als bezorgdatum een dag voor jouw BBQ of feestje.
    Stel: je feestje is op vrijdag 25 september.
    Omdat je het een dag eerder ontvangt vul je donderdag 24 september in als bezorgdatum.
    Wij bezorgen dan op donderdag 24 september, zodat je de producten op tijd in huis hebt en het langzaam kan ontdooien eventueel in de meegeleverde EPS box.
  • Waar bezorgen jullie?
    Wij bezorgen door heel Nederland (met uitzondering van de Wadden) en België.
    Trunkrs bezorgt van dinsdag t/m vrijdag.
    Packs.nl bezorgt van woensdag t/m vrijdag.
  • Mag ik mijn vakantieadres opgeven als bezorgadres?
    Ja, dit is mogelijk. Wij bezorgen dit dan bij de receptie van je camping of vakantiepark.
    Houdt er wel rekening mee dat je de receptie hier van tevoren op de hoogte stelt zodat zij je een seintje kunnen geven wanneer het bezorgd is.
    Dit geeft je de gelegenheid om iets anders te gaan ondernemen en te genieten van je tijd op vakantie.
    Graag verzoeken wij je om bij je bestelling de naam van de camping of het park aan te geven zodat de bezorger het vakantieadres gemakkelijk kan vinden.
  • Tot wanneer kan ik bestellen?
    Je kunt op elk moment bij ons bestellen. Wanneer je vóór 12.00 uur bestelt kunnen wij het de andere dag al bij je leveren. Let op: wij bezorgen in Nederland van dinsdag tot en met vrijdag. In België bezorgen wij van woensdag tot en met vrijdag. Daarnaast kun je jouw bestelling ook op elk gewenst moment bij ons op komen halen.
  • Welke bezorgdatums kan ik kiezen?
    Tijdens het bestelproces kan je de gewenste datum via een kalender aanvinken. Wil je nu alvast bestellen voor over drie maanden? Ook dat is mogelijk! Je kunt tot een jaar vooruitbestellen en jouw gewenste bezorgdatum kiezen.
  • Kan ik ook vegetarisch, glutenarm of halal eten bestellen?
    Ja, in onze webshop kunt u deze menu’s vinden.
  • Is het mogelijk om van sommige producten iets extra te bestellen?
    Ja dit is mogelijk. Kijk hiervoor in de webshop onder de andere categorieën.
  • Verkopen jullie ook barbecues?
    Ja, wij verkopen nieuwe kolenbarbecues welke je kunt vinden in de webshop.
  • Verhuren jullie gasbarbecues?
    Ja, voor grote partijen verhuren wij gasbarbecues.
    Informeer naar de mogelijkheden via info@BBQthuisbezorgd.nl.
  • Hoe zijn alle producten verpakt?
    Salades en sauzen zitten verpakt in zwarte kunststof bakken welke je direct op tafel kunt zetten. Het vlees zit voor het grootste gedeelte in trays waaraan je niets hoeft te doen. Het brood ontvang je vers. Je kunt ervoor kiezen om het brood een paar minuutjes op de BBQ óf in de oven te verwarmen zodat het lekker knapperig wordt.
  • Hoe zit het met de houdbaarheid van jullie producten?
    Onze producten zijn kakelvers en kunnen prima nog een paar dagen bewaard blijven mits je dit op de juiste temperatuur doet.
  • Het vlees heeft geen helder rode kleur. Is het nog wel goed?
    De kleur van het vlees heeft te maken met verschillende factoren. Eén hiervan is zuurstof. Ons vlees is gevacumeerd waardoor er zuurstof aan het vlees wordt onttrokken. Dit zorgt ervoor dat het vlees kan verkleuren. Als je de verpakking opent en er komt weer lucht bij, dan kleurt het vlees weer rood. De kleur van het vlees is ook afhankelijk van voeding, beweging en leeftijd van het dier.
  • Wat is de herkomst van het vlees?
    Ons rundvlees komt uit de EU en dan met name uit Duitsland, Spanje en Ierland.
  • Krijg ik ook instructies of tips?
    Jazeker! Op onze homepage vind je diverse blogs en hebben we handige tips voor je op een rijtje gezet.
  • Hoe zit het met de betaling?
    Je kunt op onze website -direct tijdens het reserveren betalen met:

    • iDeal
    • Bancontact 
    • Creditcard
    • Belfius
    • KBC/CBC

Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Stuur ons een email via info@BBQthuisbezorgd.nl

Product
Je hebt zojuist dit product in je winkelwagen geplaatst.
Je hebt nu 0 producten in je winkelwagen.