Veel gestelde vragen

  • Hoe leveren jullie de bestelling af?
    Uw bestelling met bezorging in Nederland wordt met geconditioneerd koeltransport verzorgd.
    Uw bestelling met bezorging in Zeeuws Vlaanderen en België verpakken wij in een EPS koelbox voorzien van speciale icepacks. 
    EPS, beter bekend als 'piepschuim' heeft een enorme isolerende werking. Deze werkwijze maakt dat we een 'reizende koelkast' creëren die ervoor zorgt dat uw producten gekoeld blijven gedurende het transport.

    Wij maken dan ook gebruik van zowel regulier transport en als van koeltransport.

  • Wie verzorgt de bezorging?
    Het koeltransport in Nederland wordt gedaan door Menken aan Huis.
    Het reguliere transport wordt gedaan door Packs.nl.

    Beide organisaties werken met tientallen koeriersbedrijven door heel Nederland en België.
    Elk van deze koeriersbedrijven heeft een eigen regio onder zich. 
    Uw bestelling wordt dus afgeleverd door iemand uit uw eigen regio.

  • Krijg ik informatie over de aflevertijd?
    Ja, u krijgt enkele dagen vóór de bezorging en email met algemene informatie van ons.
    In de nacht voorafgaand aan de bezorgdag ontvangt u tevens een track en trace link van de transporteur waarmee u de geplande bezorgtijd via internet kunt opvragen.
  • Wat zijn de bezorgtijden?
    Wij bezorgen onze bestellingen normaal gesproken van 8.00 tot 22.00.
  • Jullie bezorgen een dag van tevoren; waarom is dit?
    Dit heeft een paar belangrijke redenen:
    Wij willen geen onnodige stress veroorzaken en er op deze manier aan meewerken dat u met zekerheid uw bestelling op tijd ontvangt.  Mocht er om wat voor reden van overmacht dan ook gedurende het vervoer iets tegenzitten, dan heeft u uw bestelling alsnog op tijd in huis.
    Wij leveren het vlees voor het grootste gedeelte bevroren aan en hebben dus rekening te houden met een (liefst langzaam) ontdooiproces.
  • Komen jullie ook terug om spullen weer op te halen?
    Nee, wij leveren slechts af zodat u niet nog eens thuis moet blijven om spullen op te laten halen.
  • Welke datum geef ik door voor de bezorging?
    Om het eenvoudig te houden vragen wij u om de bezorgdatum te kiezen.

    Stel: uw feestje is op zondag 28 september.
    Omdat u het een dag eerder ontvangt vult u zaterdag 27 september in als bezorgdatum.
    Wij bezorgen dan op zaterdag 27 september.

  • Waar bezorgen jullie?
    Wij bezorgen door heel Nederland muv de Wadden en in heel België.
    Bezorgen doen wij van dinsdag t/m zaterdag.
    In België bezorgen wij van dinsdag t/m zaterdag.
  • Mag ik mijn vakantieadres opgeven als bezorgadres?
    Ja, dit is mogelijk. Wij bezorgen dit dan bij de receptie van uw camping of vakantiepark.
    Houdt er wel rekening mee dat u de receptie hiervan van tevoren op de hoogte stelt zodat zij u een seintje kunnen geven wanneer het bezorgd is.
    Dit geeft u de gelegenheid om iets anders te gaan ondernemen!
    Graag verzoeken wij u om bij uw bestelling de naam van de camping of het park aan te geven omdat dit makkelijker is met zoeken.
  • Tot wanneer kan ik bestellen?
    Regulier kunt u bij ons bestellen tot 2 dagen vóór de bezorging.
  • Welke bezorgdatums kan ik kiezen?
    In onze webshop vind u een kalendertje met de beschikbare datums.
  • Rekenen jullie bezorgkosten?
    Nee, wij rekenen geen bezorgkosten. Zowel in Nederland als in België bezorgen wij geheel gratis!
  • Kan ik ook vegetarisch eten bijbestellen?
    Ja, in onze webshop kunt u een vegetarische menu toevoegen aan uw andere bestelling.
  • Is het mogelijk om van sommige producten iets extra te bestellen?
    Ja dit is mogelijk. Kijk hiervoor in de webshop onder de andere categorieën.
  • Verkopen jullie ook barbecues?
    Ja,wij verkopen nieuwe kolenbarbecues welke u kunt vinden in de webshop.
  • Verhuren jullie (gas) barbecues?
    Nee, wij verhuren geen barbecues.
  • Hoe zijn alle producten verpakt?
    Salades en sauzen zitten verpakt in zwarte kunststof bakken welke u direct op tafel kunt zetten.
    Het vlees zit voor het grootste gedeelte in trays waaraan u niets hoeft te doen.
    Voor een paar producten kunt u een bord gebruiken om het op te presenteren.
    Het brood ontvangt u vers. U kunt ervoor kiezen om het (kort) in de magnetron te verwarmen als u het zacht wilt houden of om het in de oven te verwarmen zodat het lekker knapperig wordt.
  • Hoe zit het met de houdbaarheid van jullie producten?
    Onze producten zijn kakelvers en kunnen prima nog een paar dagen bewaard blijven mits u dit op de juiste temperatuur doet.
  • Krijg ik ook instructies of tips?
    Ja, wij sturen een begeleidende brief mee met wat tips erin.
  • Hoe zit het met de betaling?
    U kunt op diverse manieren betalen op onze website. De meest voor de hand liggende manier is met Ideal te betalen.
    Betalen kunt u direct nadat u uw bestelling geplaatst heeft.
  • Kan ik ook partytenten en dergelijke bij jullie huren?
    Nee, dit kan niet.
    Wij zijn gespecialiseerd in voedsel en houden ons hier graag bij.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Stuur ons een email via info@BBQthuisbezorgd.nl