Contact
 

Veelgestelde vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Bestellen bij BBQthuisbezorgd doe je eenvoudig door onderstaande stappen te volgen:

    Via de menubalk bovenaan de pagina kun je ons aanbod in de verschillende rubrieken raadplegen. Heb je je keuze gemaakt dan kun je het product of producten via de bestelbutton in het winkelmandje plaatsen. 

    Als je vervolgens klikt op de button “Bekijk winkelwagen” krijg je een overzicht van hetgeen je in het winkelmandje hebt geplaatst. 

    Door te klikken op de button “Doorgaan met bestellen” kom je op een pagina om jouw adresgegevens en gewenste bezorgdatum in te vullen. Na het invullen van alle gegevens klik je onderaan op de button “Ga naar stap 2”. 

    Kies hier je gewenste betaalmethode en klik vervolgens op de button “Ga naar stap 3”. 

    Bij stap 3 kun je jouw bestelling controleren, waar nodig aanpassen en definitief maken door het aanvinken dat je instemt met onze algemene- en privacyvoorwaarden en vervolgens te klikken op de button “Ga door naar betaling”. 

    Nu kom je op een pagina waar de gewenste betaalmethode is geselecteerd. Als de betaling is voldaan krijg je op het scherm de boodschap “Bedankt voor je bestelling bij BBQthuisbezorgd”. 

    Vrijwel gelijk hierna krijg je een reserveringsbevestiging van ons op het e-mailadres wat je eerder hebt ingevuld en dat is tevens de bevestiging dat alles bij ons goed door is gekomen in het systeem en dan gaan wij voor jou aan de slag. 

    Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. 

    LET OP: Heb je een voucher te verzilveren van een veilsite? Klik vanuit jouw gewonnen veiling op de link “reserveren” of start vanuit de link die is vermeld op jouw waardebon. Vervolgens doorloop je dezelfde stappen als beschreven in bovengenoemd bestelproces.

  • Hoe leveren jullie de bestelling af?
    Je bestelling verpakken wij in een EPS koelbox om de kwaliteit van de producten te waarborgen. Afhankelijk van de inhoud van de box zullen wij al dan niet icepacks toevoegen. EPS, beter bekend als 'piepschuim', heeft een enorme isolerende werking. Deze werkwijze maakt dat we een 'reizende koelkast' creëren die ervoor zorgt dat de producten gekoeld blijven gedurende het transport en zelfs daarna nog. Je kunt je producten dus in deze EPS bewaren tot aan gebruik. De EPS kist en eventuele meegeleverde icepacks mag je zelfs houden!
  • Wat doen jullie aan duurzaamheid?
    Niet alleen vanwege de hoog isolerende werking van ons verpakkingsmateriaal hebben wij gekozen voor EPS oftewel Airpop ® maar ook vanuit duurzaamheidsoogpunt. In onze bedrijfsvoering hebben wij duurzaamheid namelijk hoog in het vaandel staan. Wij zien het als een vanzelfsprekendheid dat bij alles wat wij doen onze omgeving zo schoon en veilig mogelijk blijft. Niet alleen voor ons maar ook voor onze toekomstige generaties.  Gelukkig hebben wij een producent gevonden die hier precies hetzelfde over denkt. Waarom? Hierbij een korte uitleg: Het bijzondere van Airpop ® (EPS) is dat dit tijdens de productiefase tot 60 maal vergroot kan worden, het materiaal bestaat dan uiteindelijk voor 98% uit lucht. Airpop ® (EPS) is hierdoor een uiterst spaarzaam product met een hoog isolerende werking. Airpop ® (EPS) is volledig te recyclen. Dat gebeurt op steeds grotere schaal. Zo kunnen burgers nu al in veel gemeenten Airpop ® (EPS) aanbieden bij de milieustraat. Ook het bedrijfsleven zamelt steeds meer Airpop ® (EPS) in. Het wordt dan hergebruikt in nieuwe Airpop ® (EPS) producten. Het ingezameld verpakkingsmateriaal wordt doorgaans gemalen en gezeefd waarna de Airpop ® (EPS) parels opnieuw worden bijgemengd met virgin (nieuw) Airpop ® (EPS). Vaak worden de losse teruggewonnen parels ook direct gebruikt als vulling. Bijvoorbeeld voor zitzakken of als grondverbeteraar. Een andere manier is dat het ingezamelde Airpop ® (EPS) geperst wordt tot blokken. Dan wordt het materiaal voor 100 procent hergebruikt maar niet meer als Airpop ® (EPS). De samengeperste polystyreen wordt in de kunststof industrie bijvoorbeeld verwerkt tot allerlei harde kunststof vormdelen.
  • Wie verzorgt de bezorging?
    Het transport wordt verzorgd door Trunkrs. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoeren van food.

  • Wat zijn de bezorgtijden?
    Onze transporteur bezorgt jouw bestelling tussen 17.00 en 22.30 uur. ’s Morgens pakken wij je bestelling in en in de avond wordt het geleverd. Een dag voor levering ontvang je een e-mail van ons met verdere informatie over de bezorging. Op de bezorgdag zelf om uiterlijk 14.30 uur ontvang je een e-mail van Trunkrs met informatie over de bezorging.

    Trunkrs is te bereiken via de chat (https://www.trunkrs.nl/contact-shipment).

     

  • Jullie bezorgen een dag van tevoren; waarom is dit?
    Wij bezorgen jouw bestelling inderdaad een dag voor jouw geplande BBQ. Dit betekent namelijk dat je geen onnodige stress hebt over een tijdige levering wanneer je bijvoorbeeld al om 17.30 uur wilt starten met de BBQ maar het pakket pas om 19.00 bezorgd wordt.
  • Komen jullie ook terug om spullen weer op te halen?
    Nee, wij leveren slechts af zodat je niet nog eens thuis moet blijven om spullen op te laten halen. De EPS koelbox met eventuele icepacks mag je houden en kan je zelf hergebruiken.
  • Welke datum geef ik door voor de bezorging?
    Om het eenvoudig te houden kies je als bezorgdatum een dag voor jouw BBQ of feestje.
    Stel: je feestje is op vrijdag 25 september.
    Omdat je het een dag eerder ontvangt vul je donderdag 24 september in als bezorgdatum.
    Wij bezorgen dan op donderdag 24 september, zodat je de producten op tijd in huis hebt en het langzaam kan ontdooien eventueel in de meegeleverde EPS box.
  • Waar bezorgen jullie?
    Wij bezorgen door heel Nederland (met uitzondering van de Wadden) en een groot gedeelte van België. Wil je weten of wij ook op jouw adres leveren in België? Klik dan hier.

    Trunkrs bezorgt van dinsdag t/m vrijdag.

  • Mag ik mijn vakantieadres opgeven als bezorgadres?
    Ja, dit is mogelijk. Wij bezorgen dit dan bij de receptie van je camping of vakantiepark.
    Houdt er wel rekening mee dat je de receptie hier van tevoren op de hoogte stelt zodat zij je een seintje kunnen geven wanneer het bezorgd is.
    Dit geeft je de gelegenheid om iets anders te gaan ondernemen en te genieten van je tijd op vakantie.
    Graag verzoeken wij je om bij je bestelling de naam van de camping of het park aan te geven zodat de bezorger het vakantieadres gemakkelijk kan vinden.
  • Tot wanneer kan ik bestellen?
    Je kunt op elk moment bij ons bestellen. Wanneer je vóór 12.00 uur bestelt kunnen wij het de andere dag al bij je leveren. Uiteraard rekening houdend met de bezorgdagen van de transporteur.
  • Welke bezorgdatums kan ik kiezen?
    Tijdens het bestelproces kan je de gewenste datum via een kalender aanvinken. Wil je nu alvast bestellen voor over drie maanden? Ook dat is mogelijk! Je kunt tot een jaar vooruitbestellen en jouw gewenste bezorgdatum kiezen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij een bestelling vanuit onze webshop rekenen wij € 9,95 aan verpakkings- en bezorgkosten.

    Voor een aankoop van onze producten die via een veilsite worden aangeboden gelden afwijkende voorwaarden en condities welke terug te vinden zijn binnen de betreffende veiling.

  • Kan ik ook vegetarisch of glutenarm eten bestellen?
    Ja, in onze webshop kunt u deze menu’s vinden.
  • Is het mogelijk om van sommige producten iets extra te bestellen?
    Ja dit is mogelijk. Kijk hiervoor in de webshop onder de andere categorieën.
  • Verkopen jullie ook barbecues?
    Ja, wij verkopen nieuwe kolenbarbecues welke je kunt vinden in de webshop.
  • Hoe zijn alle producten verpakt?
    Salades en sauzen zitten verpakt in zwarte kunststof bakken welke je direct op tafel kunt zetten. Het vlees zit voor het grootste gedeelte in trays waaraan je niets hoeft te doen. Het brood ontvang je vers. Je kunt ervoor kiezen om het brood een paar minuutjes op de BBQ óf in de oven te verwarmen zodat het lekker knapperig wordt.
  • Hoe zit het met de houdbaarheid van jullie producten?
    Al onze producten zijn voorzien van een houdbaarheidsdatum en bewaaradvies.
  • Het vlees heeft geen helder rode kleur. Is het nog wel goed?
    De kleur van het vlees heeft te maken met verschillende factoren. Eén hiervan is zuurstof. Ons vlees is gevacumeerd waardoor er zuurstof aan het vlees wordt onttrokken. Dit zorgt ervoor dat het vlees kan verkleuren. Als je de verpakking opent en er komt weer lucht bij, dan kleurt het vlees weer rood. De kleur van het vlees is ook afhankelijk van voeding, beweging en leeftijd van het dier.
  • Wat is de herkomst van het vlees?
    Ons rundvlees komt uit de EU en dan met name uit Duitsland, Spanje en Ierland.
  • Krijg ik ook instructies of tips?
    Jazeker! Op onze homepage vind je diverse blogs en hebben we handige tips voor je op een rijtje gezet.
  • Betaalmethoden?
    Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

    - iDEAL; online betalen via je eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDEAL.

    - creditcard; wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met een creditcard, alleen de kosten die jouw
       creditmaatschappij in rekening brengt.

    - Bancontact, KBC/CBC Payment Button en Belfius. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling via deze betaalmethoden.

  • Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren en zo ja, hoe?
    Herroepingsrecht 

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping 

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

    U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

    De wettelijke bedenktijd of het zogeheten herroepingsrecht is niet van toepassing op zaken die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Stuur ons een email via info@BBQthuisbezorgd.nl

Product
Je hebt zojuist dit product in je winkelwagen geplaatst.
Je hebt nu 0 producten in je winkelwagen.